Po týdnu jsme se večer sešli, aby jsme pokračovali v potahování křídel našeho Condora. Díky obětavosti některých členů se spousta drobných, ale nezbytných prací stihla zrealizovat během týdne, zbytek se udělal v pátek večer, hlavně instalace nových palivových hadic a přinýtování lemů kolem nádrží a přenýtování některých nýtů.
V sobotu ráno se ještě dokončili kosmetické záležitosti na křídlech a zástupci firmy Oratex začali vysvětlovat jak celá operace potahu bude probíhat, vše předvedli a po důkladném „odmaštění“ křídel začal kolotoč odmašťování, stříhání, nanášení, zasychání, přižehlování, foukání a to vše dokola. Začali jsme podkladovými pruhy, na kterých jsme si mohli osahat práci s materiálem a chemií.
Po nanesení všech možných přelepek a proužků jsme konečně přešli na potahování spodních stran křídel. Protože zde by byly škody velké při špatné fixaci, provedla tuto zásadní operaci Jana Morávková z Oratexu a my jsme pomáhali různě napínat a přidržovat potahový materiál. Dále bylo nutné propálit místa, kde vyčnívají různé části konstrukce a vyztužit místa záplatami, tuto práci jsme zase pod dohledem dělali my a ke konci dne už i na více frontách najednou.
Sobotní práce jsem ukončili v neděli 01:30 ráno.
V neděli jsme začínali v 8:00 a po prohlídce našeho sobotního snažení nerozespalým okem jsme se museli pochválit a začal se realizovat horní potah. Opět kolotoč výše zmiňovaných činností, pouze s velkým důrazem na kontrolu, protože se již zavíralo křídlo a bylo by nepříjemné do nového potahu hned dělat „montážní otvory“ kvůli zapomenutým nástrojům, hadičkám a dalším věcem. Po potažení horních polovin křídel s v neděli skončilo kolem 18h. Další práce opět příští sobotu.