• 06Kvě

    Víkend byl poznamenán opět nečitelným počasím, tak se moc nelétalo (pár skoků na Z-43 a několik paraglidingových vzletů).

    Zato se podařilo dokončit jednu etapu údržby motoru na TL-132 a úspěšně provést motorovou zkoušku, která prokázala, že údržba a montáž nového výfuku dopadla na výbornou. Ještě zbývá výměna silentbloků na motorovém loži, několik drobných dodělávek a může se začít Condor „hoblovat“ ve vzduchu.

    Motorová zkouška

    Druhá parta úderníků v neděli dopoledne „vlítla“ na naviják a začala ho chystat na sezónu, protože letos předpokládáme minimálně 50-70 startů na navijáku. Jelikož je naviják nezvyklý stroj, nezvyklé jsou i polohy lidí, kteří ho opravují :-)!

    Méďa v akci...

     

     

    Vlasta v akci...

     

    Kluci v akci...

    Další „pracovníci“ se věnovali mulčování a válení naší nově zúžené VPD a zatravňování některých částí areálu. Tam, kde tráva byla už vysoká se naopak sekala (klasický travní koloběh) :-)!

    Práci a létání ZDAR :-)!

     

     

    Publikoval(a) Zdeněk Špaček | 6.5.2013 |



3 komentáře

WP_Cloudy

  • Przemek píše:

    Hi. I’m looking for contact to anybody experienced with hercules 3 tow machine. I have a few questions about engine maintenance. I will be glad for any help.


  • Zdeněk Špaček píše:

    Engine in H3 is originally from truck Tatra 128, you can find some documentations via Internet. But if you have some exact questions, send it by mail, we try answer. Bstrgd Z. Spacek


  • robert K. píše:

    I have completely restored Hercules 3 as a new condition, S/N 004 and another for spare parts wich are available for sale. Robert

Komentujte...